czwartek, 1 listopada 2012

OBIECANE WŁOSKIE MAKARONY:)-ZACZYNAM OD SPAGETTI CARBONARA

Uwielbiam ten makaron,ponieważ jest szybki w wykonaniu i bardzo łatwy do wykonania.Pomimo tego,że nie lubię boczku to ten sos dzięki właśnie niemu jest taki smaczny!Wiem,że powstało wiele wariacji na temat spagetti carbonara i czytałam nawet że ktoś dodaje do niego kiełbaskę ale najlepszy przepis to ten podstawowy i nie polecam eksperymentować z tym daniem.Ostatnio dodałam cebulę i sos kompletnie zmienił smak,cebula wręcz przeszkadzała w jedzeniu.
SKŁAD:
-400gr makaronu
-200gr boczku(ja przeważnie dodaję trochę więcej)
-3 jajka a właściwie żółtka
-200gr śmietany słodkiej 30%
-100gr zółtego sera
-pieprz,sól
-odrobina oleju do smażenia boczku

Makaron gotuję w osolonej wodzie i gdy jest gotowy odcedzam.Na patelni na oleju smażę czosnek,wcześniej pokrojony boczek.Nie pozwalam mu zbyt wysmażyć sie,musi być miękki.W blenderze mieszam żółtka,ze śmietaną i serem,przyprawiam solą i pieprzem.Ja smażę boczek w woku i dzięki temu nie mam problemu z dołożeniem makaronu.Do upieczonego boczku wlewam sos i dodaję makaron.Gotuję chwilę aby całość tworzyła spójną całość.Podaję z odrobiną posiekanej pietruszki ale to nie jest konieczne,my po prostu bardzo ją lubimy i dlatego często używamy.



3 komentarze:

  1. mniam uwielbiam:) co do banerka to w ustawieniach masz UKŁAD-dodaj zdjęcie, tam kopiujesz moj adres url zdjęcia, wklejasz i tak samo adres url stronki, mysle ze sobie poradzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)

    Zajrzę z pewnością na Twój przepis, gdy będę przygotowywać ten makaron następnym razem.
    Też to danie robię, ale to jeszcze nie to w smaku :)
    Podpatrzę sobie u Ciebie przepis :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam makaron, szczególnie spaghetti, on zawsze pięknie oblepia się sosem, a sosowa to ja jestem i to baaardzo:-)

    OdpowiedzUsuń