wtorek, 27 maja 2014

BYCIE MAMĄ....

Wczoraj jak codziennie od kilku tygodni dzień spędziłam bardzo pracowicie,oczywiście rano słyszałam jakieś szepty,ściszone rozmowy i wiedziałam,że dzieciaki pamiętają że jest Dzień Matki.I to już mnie wzruszyło,że same pamiętały,nikt im nie musiał przypomnieć.W pracy kolejny cieżki dzień,ponieważ upał nam doskwierał i w szklarni było nam bardzo ciężko,a niestety musimy poświęcić kilka godzin dziennie aby kwiaty wyglądały ładnie,czyli obrywanie przekwitniętych kwiatów,podlewanie,układanie sadzonek na stołach,sadzenie(.Ale ja to bardzo lubię.)A jest co sadzić,pokażę Wam jakie ostatnio miałam zamówienia:
To wszystko dla jednego klienta,chyba bardzo lubi kwiaty:)



A tu nowe połączenie pelargoni z rośliną której nazwy nie pamiętam:)Ale kompozycja bardzo ładnie wyszła.
 Takie duże surfinie do niedawna można było kupić u nas,niestety już ich nie mamy ale pękne są prawda?

I kolejny zadowolony klient,a właściwie klientka,miało być wesoło i kolorowo oraz wielogatunkowo:)Bo podobno do tej pory kupowała tylko jednakowe pelargonie.Chyba sprostałam zadaniu,szkoda,że nie mam zdjęć jak całość wygląda w ogrodzie i na ganku przed domem.


A to bukiety dla mam ,to również surfinia:)


I inne kompozycje:






Sporo się dzieje i cieszę się,że klienci są zadowoleni.

Ale dzisiaj chciałam nie o tym napisać.Dzisiaj chciałabym podzielić sie z Wami pewną refleksją i pewną radością.Wczoraj gdy wróciłam do domu poczułam się bardzo szczęśliwą kobieta.Na pięknie zastawionym i udekorowanym stole stał wspaniały obiad,smaczny i przygotowany w tajemnicy.Byłam bardzo wzruszona,a do tego dostałam od dzieci piękne kwiaty i świetną książkę.I wtedy pomyślałam,że taka chwila wynagradza łzy,któe czasami płyną,złość,która czasami nas ogarnia i rozczarowania,które wpisane są w bycie mamą.Mam nadzieję,że moje dzieci wiedzą,że jestem z nimi gdy coś im się uda,gdy osiągną cel lub gdy poprostu są szczęśliwe,ale przede wszystkim jestem z nimi kiedy trzeba wesprzeć,kiedy czasami trzeba również skrytykować,naprowadzić na rozwiązanie czy pocieszyć.Nie jesteśmy idealni,często wybuchamy,kłócimy się czy obrażamy się na śmierć i życie:)Ale też dużo jesteśmy razem,bo cieszymy się sobą,dużo rozmawiamy,śmiejemy się,właśnie tak jak wczoraj przy obiedzie,kiedy cały wieczór rozmawialiśmy,wspominaliśmy i śmialiśmy sie.,To są bezcenne chwile.I myślałam sobie wczoraj o moim życiu i właściwie nic ważniejszego mi się nie zdarzyło jak moja rodzina,bycie mamą i żoną.Bo cała reszta nie miałaby żadnego znaczenia gdyby nie Oni.Pewnie moje dzieci powiedzą,że rzadko je chwalę ale jestem bardzo z nich dumna i wydaje się,że to "fajni ludzie":)Uff,ale się rozpisałam....
A to kolejny tort od mojej córci,cudowny smak,nie znam przepisu ale wiem,że wykorzystane były batoniki Lion

A na koniec jak zawsze urywki z życia mojego kota:Dziś foto-relacja zatytułowana:Śpię sobie:)))


Zdjęcia kociej niespodzianki nie zrobiłam ale od kota dzisiaj rano też dostałam prezent.Rano wrócił z nocnych łowów z myszką,która położył mi na środku kuchni:)))

44 komentarze:

  1. Trzymam Beatko kciuki, abyś bardzo często miała takich klientów! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie tego życzę:)W końcu mój sezon pracy jest dość krótki:)

      Usuń
  2. Wspaniała Mama to i dzieci wspaniałe, co tu dużo mówić:-)
    Kochana, kwiatki masz piękne, widać, że serducha w nie wkładasz mnóstwo:-)
    PS-czekam na post specjalny-wiesz jaki:-)
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczekiwany post-jeszcze w tym tygodniu:)I dziękuję za piękne słowa...

      Usuń
  3. Aż się wzruszyłam :) Wspaniałe dzieciaki :)

    Kwiaty wspaniałe i gdyby mi tylko portfel pozwalał, szalałabym podobnie jak Twoi klienci :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciałam aby mój portfel pozwalał:)No dzieciaki czasami są fajne:)

      Usuń
  4. Urocze są Twoje kompozycje, wcale się nie dziwię, że klienci zadowoleni. Cudna rodzinna opowieść, pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,za miłe słowa,ja ciągle się jeszcze uczę:)

      Usuń
  5. Kwiaty to są kwiaty, niczym ich nie zastąpisz :)) pięknie! i do tego te rozkoszne kotki :)) pozdrawiam, :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatowe kompozycje piękny - przywołują uśmiech:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko nie ma to jak być MAMĄ ^_~
    Pozdrawiam serdecznie i brawa dla dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty, wspaniałe kompozycje, jestes mistrzynia, bardzo mi się podobaja.Wspaniale byc mamą i miec tak pwspaniale dzieci jak Twoje.Serdecznie gratuluję i pozdrawiam


    P.s Lubie do Ciebie przychodzic bo mi sie tu podoba:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BArdzo Ci dziękuję za Twoje słowa,cieszę się bardzo,że do mnie wpadasz.Bardzo się cieszę.

      Usuń
  9. Bardzo piękne kompozycje. Raz w życiu sprawiłam sobie taki prezent - nie patrzeć na ceny kwiatów tylko kupować. Było to z okazji rzucenia palenia.
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna okazja do rozrzutności,ja też kiedyś rzucałam palenie ale nie zafundowałam sobie tak pięknych zakupów,a szkoda:)Buziaki!!!

      Usuń
  10. Beatko, jestem zachwycona wszystkimi kompozycjami.Jesteś perfekcjonistką w tym co robisz. Nie jestem zaskoczona, że wszyscy klienci są zadowoleni.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BArdzo się cieszę,że Ci sie podobają moje kompozycje.

      Usuń
  11. piękne kwiaty... a jeszcze piękniejsze, że potrafisz łapać te cenne chwile życia!!
    Ślę za to buziolki za to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie mnie nauczyło,że warto cieszyć się chwilami i ludźmi,którzy są ważni dla siebie.Kiedyś nie wiedziałam,że tylko to się liczy w życiu.

      Usuń
  12. Kochana :) widać u Was w domku dużo miłości :), pięknie to wszystko napisałaś ... Kwiaty i kompozycje przepiękne , chciałabym je wszystkie... , bo bardzo mi się podobają :)) zwłaszcza te w wiklinach :) Buziaki dla Was :))) Dorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te wiklinowe doniczki są super,mam je u siebie na tarasie i sporo ich w tym roku sprzedałam.Podobają się.

      Usuń
  13. A napisz mi proszę jeszcze kochana w jakim mieście znajduję się Twój sklepik :) u mnie na blogu najlepiej odp, jakbym zakręcona zapomniała zajrzeć w ten sam artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne kwiaty, ale nacieszyłam oczy.Ja sobie kupiłam ta pełna surfinię, nigdy takiej nie miałam, ciekawe jak bedzie mi rosła,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie rośnie,będziesz zadowolona,nie rozrasta sie jak te białe czy rózówe ale jest śliczna.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jejku ale się cieszę!!!Dziękuję Ci za takie miłe słowa.

      Usuń
  16. Cudne wykonałaś kompozycje kwiatowe. Gratuluję udanej rodzinki , pięknie o niej napisałaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Beatko! Kompozycje kwiatowe cudne! Zwłaszcza różowe pelargonie skradły serce:) Dzieciaki to wielka radość, mimo, że czasem ... No właśnie:):) Podnoszą ciśnienie:) Ciacho wygląda pysznie:)
    Pozdrowienia serdeczne! PS Ten Twój KOT jest przesłodki:) No i widzisz? O Dniu Mamy nie zapomniał:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieziemski jest ten Twój Kot :-) a wygląda na taaaakie niewiniątko :-))

    Jak Twoje dzieciaki mają być "nie fajnymi ludźmi" , skoro mają tak superową Mamę ?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)A co do kota to naprawdę on tylko tak wygląda.

      Usuń
  19. I zapomniałam dopisać ,ze kompozycje piękne !! Ale to jakoś tak mało wyraża mój zachwyt ! Naprawdę piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę,że sie Wam podobają.

      Usuń
  20. Szczęśliwa mama to i dzieci szczęśliwe i na odwrót :))) Czekam na ten dzień,kiedy i moja córka coś dla mnie ugotuje,jak do tej pory jakoś w stronę "garów" jej nie ciągnie. Beatko kwiaty piękne,mogłabym tak siedzieć i podziwiać,to jak miód na moje serce :) U mnie niestety leje deszcz a ja mam dwa wolne dni i zaplanowałam sobie mnóstwo rzeczy do zrobienia,niestety pogoda bardzo mi je pokrzyżowała :(
    Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też pogodowa masakra i taras ciągle nieskończony...ale nic na taką aurę nie poradzimy:)

      Usuń
  21. Piekne aranżacje u Ciebie w sklepie, i super te kosze z surfiniami dla mam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał....!!! Widzę, że klienci lubią kolor...:):):)
    Kosze z surfiniami...ślicznoty :)
    A roślinka...której nazwa Ci umknęła to...wilczomlecz, Euphorbia 'Diamond Frost'
    Pozdrawiam Beatko...dziś chyba wypoczywasz...bo zmiana aury....u nas leje i to porządnie.

    OdpowiedzUsuń